17 Eylül 2013 Salı

Çağın Bağımlılığı


Sözlerim mübalağalı gelebilir, gelmesin. Ah çektiklerimi paylaşmalıyım, ki herkese yol gösterici olur belki yaşadıklarım.
Çeşmelerden su içilemeyen kirli bir çağda yaşıyoruz, öyle ki 3-5 yıl sonra çocuklarımıza " yavrum ben çocukken mutfaktaki çeşmeyi açıp, altına bardağımızı koyup, su doldurup, içerdik " diye anaane hikayeleri anlatıp, onları şok edebiliriz...Artık hazır su içmek zorundayız malum. Ancak hayatımdaki ender pişmanlıklardan birisi de Erikli Su alışkanlığını kazanmam. Bu lanet suyun içine sanırım pudra şekeri gibi tatlı yapıcı, nikotin gibi de bağımlılık yaratıcı bir şey koyuyorlar. 5- 10 şişeden sonra onsuz yapamıyorsunuz. 4 senedir bu suyu içiyorum ve artık başkalarının evinde, yolda, dağda , bayırda yani Erikli'nin olmadığı yerlerde su içemiyorum. ağzım dilim kurusa da, yeryüzünün en lezzetli ırmaklarından, çeşmelerinden, kar sularından tatsam da, hepsinin tadı yosunlu, ince ve kekremsi geliyor. bu durum benim için ne kadar rezillik, tahmin edemezsiniz, öyle ki su seçen bir kız olmak, " ayy bunun içinde soğan mı var, ben yememm!" diye ağzını eğen kızların kınanılası kokoşluklarından daha beter. Yemek seçeydim daha iyiydi!  Çocuğum doğunca ona asla bu suyu vermeyeceğim, söylediklerimin hiç biri şaka değil, günde litrelerce Erikli'yi bayılarak içmeme rağmen, bir başkasına 1 bardaktan fazla katlanamıyorum. Şu hamilelik süreci bitip de, su içmek zorunda olduğum günler geçince bu bağımlılığı yeneceğim... Siz de dikkatli olun, dostlar!

13 yorum:

  1. ahahaha cidden böyle bir etkiye mi neden oluyor ben bir iki marka hariç hangisi denk gelirse alıyorum hatta komşum musluk suyu içiyor ve henüz hiç biri cır cır dahi olmadı belkide musluk suyu sandığımız kadar içilemez durumda değil de biz kandırılıyoruz gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musluk suyu son derece saglikli olabilir ancak suyun tadi her seyden onemli bnm icin.istesem de icemem cok gec artik

      Sil
  2. Katılıyorum bir Bursalı olarak bu duruma. Erikli'den ben de vazgeçemez oldum gittiğim yerde onu arıyorum ama yaşadığım yerde de yok ki şimdi çok zor alışması anlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ah cokk sevindim anlamana.siradan bir kokosluktan cok farkli degil mi.dava mi acsak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ya daha çok yaygınlaşsa sanırım daha iyi olacak her yerde yok malesef

      Sil
  4. Çok fazla su tüketirim ve ne denk gelirse onu alırım.İyi ki böyle bir alışkanlığım yok dedim yazınızı okuyunca :)

    YanıtlaSil
  5. erikli için bu olayı daha önce de duydum ben ...ben çeşme suyu taraftarıyım

    YanıtlaSil
  6. bende de erikli su takıntısı var,yaklaşık 3 yıldır erikli içiyoruz,hastasıyız dedeeee :) :)

    YanıtlaSil
  7. 5yıldır bağımlısıyımm:) eşim sinir oluyor..:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Blogumdaki hikaye yarışmasına davetlisiniz :)

    YanıtlaSil
  9. Hazır su bağımlılığınız hala devam ediyor mu? Merak ettim. Bende de böyle bir durum var da...

    YanıtlaSil
  10. Hazır su bağımlılığınız hala devam ediyor mu? Merak ettim. Bende de böyle bir durum var da...

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)