24 Ocak 2013 Perşembe

Nereye Uçar Turnalar

Kara talihimin bana aman vermeyen, beni bir türlü koşturmacasız bırakmayaya and içmişliğiyle her daim böbürlü kahkahalarını duyar gibi olduğum, kör bahtım (!) şu sıralar nedense; benimle uğraşmaktan vazgeçmiş olmalı ki, pek bir ferahladım.. böyle derelerde naneli naneli yüzer gibi , pek sakin bol vakitli hale geliverdi yaşamım. Yakında geçer, telaşlanmıyorum.. günler hala 24 saat olsa da bana en azından 27-28 gibi geliyor. ama pek üretken olduğumu da iddia etmiyorum, ve üzülerek fark ediyorum ki; yaratımın zamanla, imkanla falan ilgisi yok. İçlerimizdeki yengeçlerin kıskaçlarıyla bizi dürtüp dürtmemesine bağlı olabilir belki.
 
 İki arada bir derede yaptığım şey; bir saç şeysi. Pek bir natürel,organik, mikrobiyolojik ve topraksal oldum bu saç şeysimle. Sevdim bu halimi. Hem yarın 25 Ocak neşe doluyor insan! Karne günü dolayısı ile..
Bakışımdan korkmayın sakın; çok kırılırım..

 
 
Şimdi GreenPeace'in propogandasını tüm vicdanımla yapabilirim, e topuklu ayakkabılı aktivist olunmayacağına göre, kınalı saçlarım ( resimde görünmemesinin nedeni, uçlarında kına olması) ve yapraklı saç şeysimle Levis 'ı toksik malzeme kullandığından ötürü protesto ederim de; kimse de dönüp de "-hayırdır kardeş, bu ne perhiz ne lahana turşusu" diyemez. Kılığımla kıyafetimle döverim her şüphe edeni.
 
Neyse ben en iyisi biraz okuyayım, Her derdin tartışmasız ilacı..
Ben okurken siz ve ben şu şarkıyı dinleyelim birlikte,  kitabımın yazarına ait... Afiyet Olsun dostlar!
 
 
 


4 yorum:

  1. Bayıldım saç şeysine,kırmızılı yeşilli.Güle oynaya takıver arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir saç şeysi

    YanıtlaSil
  3. Kibelebugdaybasagi; güle koşa oynaya takayım:)

    ornitorenkhandmade; :))

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)