10 Nisan 2013 Çarşamba

Karnım Çok Aç

Anladım ben ya tamam. Buldum yani tüm sorun bu. Hani akşamları mutfağa gidip, keşfe çıkarsın buzdolabının önünde çivilenip bir şeyler ararsın ya yiyecek. Bir şeyler de yersin falan, yok olmaz. Başka bir şey istiyodur ya canın. bulamazsın bir türlü. Ancak aslında açlıktır seni böyle abur cubura iten.  Açsın işte! 1 tas çorba 3 dilim kuru ekmek yetecektir.


 Anladım, hayat karnını doyurmalı insanın. Yaşamını besleyen bir şeyler olmalı ki aç kalmayasın. Hayatındaki insanların, mesleğinin, kentinin karbonhidrat dozları yüksek olmalı. uğraşların da lezzet katmalı hayatına. Şöyle minik bir ayaküstü sohbet, doyurucu olmalı. Oh demelisin sağ elinle vahşice ağzını silip, karnını oğuşturmalısın. Aydınlatmalı sohbetin sözcükleri ruhunu, kalbini.
 
Açım ben. Hiç bir şey doyurmuyor karnımı, bakınıyorum öyle etrafa; " ne yesem, ne yesem?"

6 yorum:

  1. her öğlen derse başlamadan yarım saat önce okulun yanındaki simit kafede buluşuruz kızlarla.derse girmeden ayaküüstü atıştırmalıktır yaptığımız ama yazdığın gibi doyar karnımız,vahşice siliveririrz ağzımızı sonrada hadi yallah derse:) sende gel.yemek çok karbonhidratı yüksek.birtek havası düşük Ankara'nın onu da hayaller kapatıyor ne yapalım:9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şanslı say o zaman kendini. Açlık, yalnızlık beter:)

      Sil
  2. çok hastaydım bu gün iki haftadır polenler yüzünden boğmaca olmuş gibi öksürüyorum ses tellerim ve boğazım tahrişten yanıyor ve kaslarım öksürük nedenli aırıyor. bu sabah artık bitkinlik ve ateşte eklendi tabloya doktor söylemişti zaten gribe doğru gidiyor durum diye ben astımdan korktuğumdan buna güle oynaya razı olmuştum. sabah alarm çaldığında parmağımı dahi kıpırdatamayacak halde olunca telefonla izin aldım hani ateşin çıkar uyursun kabusla ter içinde uyanıp hemen dalarsın ya bu durum onikiye kadar sürdü. sürünerek kalktım yataktan kahvaltı yapıp ilaç alayım diye sora bir iki saat geçti dürttü beni yeni başladığım elbise biraz dikiş dikince karnım doydu ve ben daha bir toparlandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boğazım kedi cırmığı oldu, ateşler içinde yandım, dilim damağım kurudu.(sen yazıp ben okuyunca)geçmiş olsun.İyi olmuş belki,işi asmışsın bu sayede.
      karnım doymaya yaklaşıyor sadece uğraşınca ama biraz da kepekli tok tutucu bir sohbet olsaydı ya.Neyse arkadaşım bekle geliyorum yakında...

      Sil
    2. :) senin bol karbonhidratlı yemekleriden yaparken sussak kaş dalgalar altında kalacakmışçasına konuşuruz ruhumuzda doyar karnımızda

      Sil
    3. o zaman da, tadından yenmez.bak yine aç kaldık:)

      Sil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)