24 Ekim 2012 Çarşamba

Keçe Süs

 
Esasen "hanimiş benim limon ağacım " gibi bi başlık yazmak istemiştim ama , birileri keçe süs yazıp da hazreti gogıla; gelir bulur beni tesadüfen diye yazmadım.Genelde de bu politikayı izliyorumbaşlık seçimlerimde. Yani ruhumun zavallı beğenilme yönü id'imin üstesinden geliyor.Ne yapalım, atsan atılmıyo satsan satılmıyo falan.
Konumuz; benim limon ağacı figürlü ,şimdilik iç kapılardan birine astığım, ne işe yarayacağını tasarlayamadığım, ancak her daim limon ağaçlarını beğenmemden ötürü, bahçem de olmadığından şimdilik bununla yetinme payesinde ortaya çıkan bir keçe çalışması. Sanki çok da matah bir şeymiş gibi, öyle herkesin kolay kolay yapamayacağı bir şeyMİŞ GİBİ uzun uzun da anlatayım da; egom evlere sığamasın!
Önce kağıda çizebildiğim en güzel ağacı çizdim( tam olarak yukarıdaki form) .Kağıdı kalıp yapıp keçeye keçeli kalemle çizdim.( a  aaa çok şaşırdım bak şimdi, doğru ya, keçeli kalemin ucu keçeden.Nasıl da farkedemedim? bu bence başlı başına bir başlık açılıp da üzerinde konuşulmaya değer bir bilgi) ( şaşkınlığım sürüyor)


Sonra da kestiğim keçeleri önce gövdeyi dikmeye başladım. Şu yamuk yumuk dikiş moda oldu da rahat ettim, 80 lerde çocuk değil de genç kız olsaydım naapardım, o zamanlar pejmurdelik değil muntazamlık modaydı.şimdiki gibi becerikli (!) değil de, elinden bi iş gelmez derlerdi...Dolgulu bir formda olsun diye içine gazete kırpıkları tepiştirip en kenarını da diktim. Bu ağaççık tam 2 ekonomi bir de kültür-sanat sayfası yaladı yuttu.Gazete kırpıntılarının arasına bir de dilek yazdım, ağacımın ruhuna iliştiriverdim. Siz kültürlü bir ağacınız olmasını önemsemezseniz; pamuk, elyaf falan da koyabilirsiniz içine, hatta daha düzgün olur. ama mühim olan da iç güzellik.
Limonları da uyduruk kıydırık kesip silikonla yapıştırdım.   Bol silikon sürdüm ki onlar da dolgulu olsun.Yapraklı kısmı da aynı şekilde doldurdum. Tabi siz ayrıntıları göremiyorsunuz, ışık kötü, fotoğraf makinem de yok.
İşte böyle bir şey oldu. Belki bir de ev yaparım yanına bir gün.Bir traktör, bir de kuş.
İyi bayramlar, ben biraz gezip gelicem...
 

4 yorum:

  1. google aramaları için postu oluştururken etiketler kısmına hangi aramayla gelmelerini istiyorsan etiket ekleyerek başlığı istediğin gibi verirsin. resmi yazıdan önce algılayan beynim aaa gazetede bir şeyler yazıyor derken içine koyduğun nottan kültürlü limon ağacından bahsettiğini de okudum sonra. aromatik, dikkat, malt,rekolte gibi kelimeler var gazetede bu iyi olmuş sayfa seçimlerin zaten çok özel. bayram boyunca yoksun sanırım güzel bir bayram olsun :9

    YanıtlaSil
  2. bana öğrettiklerin sandığına bi bilgi daha ekledim senden:)

    YanıtlaSil
  3. canım iyi bayramlar,iyi gezmeler sana...keçe ağacının ayrıntıları görünmüyor ama bilgisayarına yüklediğin resimlerin ışığı ve kontrasıyla oynayabilirsin...

    http://pixlr.com/editor/

    bu siteden fotoğraflarının ışığıyla oynayıp istersen efektler ekleyebilirsin...sonra pc ye kaydedip istediğin yerde kullan..

    mutlu bayramlar tekrardan :)))

    YanıtlaSil
  4. Ah turuncu oda'cım senin de bgn bu bana öğrettiğin 2.şey.İlki ise kişisel etiket yapma şeysi.teşekkür ederim bunlar ve sonraki gelecek öğretinlerin için:)

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)