4 Kasım 2012 Pazar

Futbol Endüstrisi ve Biz


Hep düşünürüm; yeryüzünde erkeklerin daha şanslı olduğuna delalet milyonlarca şeyden birisi de; dağ başında bile bir futbol sahasının olması. Gerçi kadınlar Badminton,Voleybol falan oynadı,istedi de her yerlere kapalı salon mı yapılmıyor da diyebilirsiniz.Ancak koltuğunun altına  430 gramlık topunu sıkıştırıp da her boş araziyi eğlence ve mutluluğa çevirebilen erkekleri kıskanıyorum.Yeryüzünün her yerinde -hiç olmazsa- top oynayabilmeleri son derece sinir bozucu.

Yukarıdakiler dip nottu. Asıl konumuz küreselce ısınan sonbahar sonu havalarında kışın pişman olmayalım diye bol bol çimen sporlarının, elektirik boşaltma yöntemi olarak kullanılması.
Evde yapabileceğim 3-5 bacak hareketini sahada yaptım bugün. Dalga dalga ruhuma yayılan iç güzellik, çimenlere düşen çiğlerin çıplak ayaklarımı serinletişi, gençliğime  (!) gençlik serpilişi beni bu gönderiyi hazırlamaya and içirdi.




Şimdi Free Run2 lerimizi giyip, kuru üzümümüzü yanımıza alıp, en yakındaki futbol sahasına gitmek gerek.Gençleşmek, sağlıklanmak, ruhumuzdaki irinleri topraklara gömmek...

2 yorum:

  1. düşündüm yazını okuyunca; tenim toprağa ne zaman değmiştiki en son? çoook uzun zaman olmuş,canım sıkıldı..seni kıskandım biraz :)olsun dedim,en azından birisi şu canım toprağın keyfini çıkartıyor hiç değilse :))

    YanıtlaSil
  2. ah turuncu oda'cım ya.
    Şehir kızı olmamakla, hayatında her şeye yer vermek arasındaki o ince çizgide durabilsek...

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)