24 Şubat 2013 Pazar

bozkırlı bir yer

tembellikten ölen kimse henüz kayıtlara geçmediyse sorun yok, devam edebilirim....
 
en azından sadece "MükerreM"i yazabiliyorum. bu galiba en az değil, en çok bi şey. yine de Aytmatov'un "Gün Olur Asra Bedel" inden sonra bozkırlarda yaşamak, kömür taşımak ve buz gibi taş evimde uyumak istiyorum. ike'yse bunun geçici bir his olduğunu 1 haftadan fazla dayanmamın imkansız olduğunu söylüyor. Keşke kanıtlamanın bi yolu olsaydı.
 
yine de bir kaç kırıntı var elimde, paylaşmış olmuş olmaktan fazla bi şeyler değiller.
 
 
Bu, alırken heyecanlandığım ama bir türlü neler yapılabileceği aklıma gelmeyen hama boncuklarıyla yaptığım kolye ve toka...
 
 
 
 Bu da yıllar önce yaptığım bi şey. Eskidi bile. danteli koyup spreyle boyuyoruz, dantel şekli çıkıveriyo. bununla bir perde yapma arzum bile var.
 
 
 
 
 
 
  
Bu arada kötü haber; Kıristofır öldü:( ruhu kaldı tişörtümde.
 
10 yaşındaki İlayda'nın tasarımını OrnitorenkHandmade  bir üste taşımıştı level 2 ile, ben de başka bir level atlattım. Kırpık Şeyler akımı adına kırptığım ama bir türlü naapacağımı bilemeyerek dakikalarca baktığım keçe parçacıkları. sonra böyle bi bileklik ya da toka olabilen bi şeye dönüştü.
 



 

 
bakalım KIRPIK ŞEYLER 'in  gelişimi nasıl sürecek...
 
 
işte böyle bu aralar sıkıcı, sakin, yaşlı, ağırkanlıyım. olsun napalım!

5 yorum:

  1. evet farkındayım öylesin.ama canlanman gerek. bana da bulaştırıyorsun çünkü. bi de ben çok hastayım, yapasım yok. bi kaç plan var bu haftalık ama bakalım. silkelen kendine gel.henüz yaşlanmadık,kremlerimiz bile var:)

    YanıtlaSil
  2. hele yerleşeyim level dört için geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende hama boncuklarıyla magnetler yapmayı istiyorum almak kısmet olmadı. Danteli sprey boyayla boyamak iyi fikir güzel olmuş.Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. kibele; pek yakında içtiğim gençlik iksiri işe yaramaya başlayacak.eminim buna:) biraz bekleyelim

    ornitorenk; hadi çabuk bekliyom. bnm level 5 hazır bile:) (kafamda)

    Hülya Çoban; magnet aklıma gelmemişti olabilir:)teşekkürler bir de

    YanıtlaSil
  5. benimkide aklımda hazır hayata geçirilmiş halide hayali kadar iyi olur inşalah

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)