7 Şubat 2013 Perşembe

Keçe Bavulum (!)

 
 
3 mm lik kalın keçeyle çanta yaptım. Çok kolay oldu. Biraz fazla büyük oldu. Ekolojiklikle, radyo-sinema-televizyon bölümünü yenicek kazanıp ilçesinden çıkıp gelen üniversteli kız olmak arasında garip bir dengedeyim çantayı takınca. Henüz çantamı takıp gün yüzüne çıkacak cesaretim olmasa da umudum hayli yoğun..
 
Kalın naylon bir iple dikip kahverengi şeriti silikonladım. Aşağısına da cırt cırt yapıştırdım.
Yabancı bir sitede görüp kaydetmişim buna çok benzer bir çantayı. Pek bir yaratıcılık eklemedim yani. Fotoğraflar için gündüz güneşini bekleyemedim...

15 yorum:

  1. HARİKA olmuş :)) Ellerinize sağlık keçenin kullanım alanları ne güzel genişledi :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş benceee...neden bavul diyorsun zaten moda böyle çantalar..ellerine emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Büşra Öztürk; çok sağol:) keçeye bayılıyorum ben de her yerde kullanılabiliyor.

    Hande Ciğer; beğenmene sevindim :)

    örgü tasarımları; teşekkürler.filler de kocaman ama şirinler değil mi:)

    YanıtlaSil
  4. model ve renk süper, çok başarılı buldum.. ilerde benim ufaklığa okula çantası bile yapabilirim.. elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jasea; sağol sen bu fotoğrafı bi yerlere kopyala ufaklık göz açıp kapayıncaya kadar büyüyebilir:)

      Sil
  5. evet model ve renkler harika , hediyelik yapmayı düşünmezmisiniz satışa koymayı sevgililer günü için harika bir hediye olurdu .

    su tesisatçısı

    YanıtlaSil
  6. henüz bi şeyler satacak kadar seri üretime hazır değilim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. bu tarz çantalara bayılırım ben satchel diyorlar ya şimdi benim ilkokuldaki çantam böyleydi gerçi o zaman herkesin çantası neredeyse böyleydi. beş yıl o çantayı sürüsemde bıkmamışım hala çok güzel bu model, ellerine sağlık. omzunda çantan gezerken böyle güzel bir şey yapmış olmanın verdiği güven ve ılık yaz esintisinde saçların uçuşuyurmuş hissi olsun üzerinde

    YanıtlaSil
  8. her şeyin yanyana sessiz harfli biçimli,pek de alışmadık isimlerini bilen arkadaşım; tüm bunlar için bi defter tutmalıyım.Zira portföy çantayı bile yeni öğrenmişken...
    saçlarım uçuşur mu acaba?yaşlanmadım mı ki?

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim ben de :)
    kalıbını nasıl çıkardın ?

    YanıtlaSil
  10. merve sevim; kalıp çıkarmadım ki.yarım metre keçe almıştım.katlayıverdim. kenarlarını diktim.sadece kapağını tabakla çizip oval kestim. keşke kalıplarla uğraşıp, daha düzgün işler yapsam :) bi de sewindim beğenmene

    YanıtlaSil
  11. çok beğendim çantayı, modeli, rengi harika.
    eline sağlık. iyi günlerde kullan:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. kalıplarınıda verseniz çok harika olur :)

    YanıtlaSil

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)