14 Eylül 2012 Cuma

SayfalaR KaybolmaSın..


Oldum olası;  bir şeyler yaratmayı hayat mottom haline getirmeden önce bile kitap arası yapardım. Hem öyle güzel bir hediye ki...Doğada sayısız malzeme var ayraç yapmak için, iplikler, gazete parçaları, kurutulmuş çiçekler, boyamalar, çimen yaprakları... Ben genelde 2 asetat kağıdının arasına istediğim malzemeyi koyarak kenarlarını dikerek ya da ısıtılmış iğneyle sabitliyorum. Daha sağlam bir şey olsun isterseniz de ehliyet kaplama makinelerinde bastırabilirsiniz; bknz; en alttaki çiçekli olan.
Her birisiyle ilgili bir anım var. Şu hemen sağ altakini teyzemin nakış makarası denizinden çalmış olduğum ipliklerle yapmıştım sene 2000 falan. Onun sol altındakini Yüksekova'nın kırlarından topladığım çiçeklerle yaptım 3sene önce. Üzerindeki kareli olan yeni; renkli bantlarla. Onun sağındakini İzmir Doğal Yaşam Parkı'ndaki kuşlu kısımdan görevliler görmeden çitten atlayıp çaldığım rengarenk kuş tüyleriyle yapmıştım, 2 yıl önce. Üstteki 3'lü çubuktan olanı dışarıda içtiğim çayların kaşıklarıyla yaptım, boyadım, ip doladım... Her biri aslında yaşamımın bir dönemi..Değişik bir ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sözler uçsun, yazılar hep kalsın :)